شما با دانلود اپلیکیشن گلباران و ساخت حساب کاربری در جهت استفاده از مزایای این اپلیکیشن،
موافقت و پذیرش خود را در خصوص شرایط و ضوابط اپلیکیشن، اعلام مینمائید و میتوانید در
آینده با بروزرسانی نرمافزار از مزایا و امکانات بیشتر آن بهرهمند شوید. در صورت ایجاد
هرگونه تغییر در شرایط و ضوابط، آخرین تغییرات و بروزرسانیها در این بخش اعلام خواهند شد.
تعریف مشتری
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام
اپلیکیشن گلباران درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اپلیکیشن
گلباران اقدام نماید.
همچنین از آنجا که گلباران یک فروشگاه آنلاین است
،طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز
تجارت یا شغل حرفهای، به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
کالاهای ارایه شده در اپلیکیشن گلباران، از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و
قانونی خریداری و عرضه میشود.
-
مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش
کالاها بر عهده تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا است.
-
کلیه سفارشهای کاربر مشروط به تامین موجودی کالا حداکثر ظرف مدت دوساعت
ارسال میگردد.
مسئولیت تامین و حفظ سلامت کالا تا محل تحویل بر عهده فروشگاه اینترنتی گلباران
است.
-
در شرایط خاص مانند ایام فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند
اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه اینترنتی گلباران مجاز است بدون اطلاع
قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
-
برگشت از فروش کالا الزاما با ارائه صورتحساب و حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از
تحویل کالا و در
مجتمع تجاری، تفریحی گلباران واقع در دزفول امکان پذیر می باشد.
-
فروشگاه اینترنتی گلباران به مشتریان خود در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت
سفارش را میدهد و ساعت شروع به ارائه خدمت رسانی از ساعت 9 صبح و ساعت خاتمه
۲۳ میباشد.
-
وجه کلیه سفارش ها بصورت حضوری در محل تحویل کالا دریافت میشود.
ارتباطات الکترونیکی
-
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات اپلیکیشن گلباران استفاده میکنید، سفارش
اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام
میشوند و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما
موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی گلباران به صورت الکترونیکی (از طریق پست
الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما
پاسخ دهد.
-
آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و
تلفنهای رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخها از طریق آنها
صورت میگیرد.
-
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد
فروشگاه اینترنتی گلباران برای اعضای خود ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی
که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها را نداشته باشند،
میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی گلباران را در پروفایل خود
لغو کنند.
-
فروشگاه اینترنتی گلباران ممکن است برای برخی کاربران یا مشتریان خود، از طریق
پیامک سؤال نظرسنجی ارسال کند.
-
توجه داشته باشید که شمارههای
۱۰۰۰۵۵۱۴۵۱
و یا
۱۰۰۰۱۰۰۰۵۵
و یا
۲۰۰۰۳۹۰۸
تنها شمارههایی هستند که فروشگاه اینترنتی گلباران از طریق آن برای کاربران
و
مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند و در صورت تغییر احتمالی شماره، این
تغییر از طریق همین شماره به کاربران و مشتریان اعلام می گردد. همچنین این
فروشگاه فقط از این طریق وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای
ویژه را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما
از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه
اینترنتی گلباران، با هر شمارهی دیگری تخلف و سوءاستفاده از برند این فروشگاه
است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به مجموعه
گلباران اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
-
فروشگاه اینترنتی گلباران به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات این فروشگاه
استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
-
مجموعه گلباران متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این
راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از
اپلیکیشن گلباران را توسعه دهد. در واقع شما با استفاده از اپلیکیشن گلباران،
رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
-
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات اپلیکیشن گلباران، مانند متن،
گرافیک، لوگو، آیکون، تصاویر، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها،
اسکریپتها، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده، علائم
تجاری ثبت شده و کلیه محتوای تولید شده توسط اپلیکیشن گلباران جزئی از اموال
مجموعه گلباران محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس
در انحصار مجموعه گلباران است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی و یا با
مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست
کالاها، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات اپلیکیشن گلباران و یا
هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر
گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و
ابزارهای استخراج، نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای مجموعه گلباران محفوظ
است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات اپلیکیشن گلباران، کاربران مسئول حفظ
محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود و تمامی فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا
رمز ورود انجام میپذیرد، هستند.
-
تنها مرجع رسمی فروشگاه اینترنتی گلباران برای ارتباط با شما، شمارههای پیامکی
۱۰۰۰۵۵۱۴۵۱
و یا
۱۰۰۰۱۰۰۰۵۵
و یا
۲۰۰۰۳۹۰۸
و شماره تماس
۴۲۱۰ ۰۶۱
است و با هیچ روش دیگری با شما تماس نمیگیرد. فروشگاه اینترنتی گلباران
هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی ندارد و هیچگاه با این
روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از
آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
-
کد سفارشهای ثبت شده در اپلیکیشن گلباران از طریق ارسال پیامک و روشهای درون
برنامهی دیگر در صف پردازش قرار میگیرند و ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت
شده، با نهایت دقت و تلاش انجام می گیرد. با وجود این، در صورتی که موجودی
کالایی در انبار فروشگاه اینترنتی گلباران به پایان برسد، ارسال کالا با سطح
کیفی مشابه کالای سفارش داده شده انجام می گردد.
-
فروشگاه اینترنتی گلباران مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری
جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف
سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از کالاها به
هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این فروشگاه محفوظ
است.
-
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در
اپلیکیشن گلباران، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای
فروشگاه اینترنتی گلباران محفوظ است و مشتری با ورود به اپلیکیشن گلباران
میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و
به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش
کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره
تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در
صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی
گلباران جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات
تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
-
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر
مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص
حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان حقوقی قبل از ثبت سفارش، اقدام به
هماهنگی لازم با واحد پشتیبانی جهت صدور فاکتور رسمی نمایند.
-
آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور
درج خواهد شد و لازم است درخواستکنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت
سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی
فاکتور پس از پردازش و تأیید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
-
از آنجا که فروشگاه اینترنتی گلباران یک فروشگاه آنلاین است
، بعضاً در خصوص تحویل برخی کالاها بالاخص آندسته از کالاهایی که با هدف تنظیم
قیمت بازار عرضه میگردد، محدودیت دارد. سفارش چنین کالایی با تعداد بالا،
مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، فروشگاه اینترنتی
گلباران از تحویل کل تعداد مورد سفارش معذور میباشد.
-
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون پارک و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است
آدرس تحویل سفارش مشتری، دقیق و قابل استناد باشد.
-
در حال حاضر امکان استفاده از کارتهای اعتباری و خرید اعتباری از طریق فروشگاه
اینترنتی گلباران مقدور نمیباشد.
-
سفارش کالا درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) و در خصوص مجتمع های آپارتمانی،
در صورت امکان درب واحد تحویل داده میشود.
-
افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان
ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در
موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهدشد.
بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در
اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها
روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد
خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه اینترنتی گلباران
هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه اینترنتی گلباران همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در
نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود برسد. با توجه به شیوه حمل و نقل و
بستهبندی ایمن همه مرسولات امکان آسیب دیدگی کالاها در حین حمل بسیار نادر خواهد
بود . بدیهی است که جبران بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و قبل از تحویل کالا به
مشتری، بر عهده فروشگاه اینترنتی گلباران است.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش کالاهای آرایشی و
بهداشتی:
-
اطلاعات هر کالای آرایشی و بهداشتی در فروشگاه اینترنتی گلباران، صرفاً برای
اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد
آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام
کند. همچنین فروشگاه اینترنتی گلباران در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی
بستهبندی کالا و یا نظراتی که کاربران در خصوص کالا درج کردهاند (تجربه یا
اطلاعات شخصی افراد است) هیچگونه مسئولیتی ندارد و مسئولیت آن با شرکت
تولیدکننده کالاست.
-
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از کالاهای آرایشی و
بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود (عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از
استفاده کالاهای آرایشی و بهداشتی از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) یا
کالا، فروشگاه اینترنتی گلباران هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و تمامی مسئولیت آن
بر عهدهی خود مشتری بوده و انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق
شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
-
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی، فروشگاه اینترنتی گلباران صرفا هزینه
خرید کالا را مطابق فاکتور (حداکثر تا 48 ساعت از تاریخ فاکتور) به مشتری
برمیگرداند.
محتوا
فروشگاه اینترنتی گلباران نهایت تلاش و دقت در راستای ارائه تمامی خدمات به مشتریان
را میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده
کالاها استفاده میکند. لازم به ذکر است این فروشگاه تضمین نمیکند که توصیفات کالا
و یا دیگر مطالب مندرج در اپلیکیشن گلباران عاری از خطا باشد. اگر کالا ارائه شده
دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل
از استفاده و در شرایط اولیه، حداکثر تا 48 ساعت بعد از خرید کالا می باشد.
فروشگاه اینترنتی گلباران هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن اپلیکیشن خود و
یا لینکهای مرده نمیپذیرد. اپلیکیشن آنگونه که هست ارائه میشود و فروشگاه
اینترنتی گلباران تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند
ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى،
مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
© کلیه محتویات اپلیکیشن گلباران شامل قانون حق تکثیر بوده و به مجموعه گلباران
تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه اینترنتی گلباران مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام
به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در فروشگاه اینترنتی
گلباران قیمتهای خرده فروشی است که غالباً قیمتها در سطحی پائین تر از قیمت مصرف
کننده ی مندرج بر روی کالا که توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن کالا به صورت
مصوب تعیین شده است میباشد.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد کالا، فروشگاه اینترنتی
گلباران نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارشگذاری به صورت قطعی
اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه
در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه اینترنتی گلباران موظف است در
اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارشدهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به
ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز
رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه کالاها در صورت شمول با احتساب مالیات
بر ارزشافزوده است و مشتری قیمت جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزشافزوده
پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش
که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است رایگان بوده و یا جداگانه محاسبه
شود.
طرح های تشویقی و پیشنهادات شگفت انگیز تخفیفی
طرح های تشویقی بهطور مستمر و به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در
نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از کالاها با تخفیفهایی بسیار ویژه در
ایام فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای مدت محدودی امکان
سفارشگذاری دارند.
در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان
رسد، وضعیت کالا به عدم موجودی تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش ویژه به سبد خرید اضافه شود و در هنگام
پردازش، کالا در طرح فروش ویژه باشد، قیمت فروش ویژه اعمال میشود. به دلیل اینکه
این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه اینترنتی گلباران تعهدی در
قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام
میشود.
نمایندگی
در حال حاضر مجموعه گلباران درارای یک مجتمع تجاری، تفریحی در شهرستان دزفول و یک
شعبه فروشگاه بزرگ در شهرستان شوش دارد که علاوه بر فروش حضوری امکان پوشش تحویل
کالا درب منازل فقط در شهرستان دزفول فراهم است. خدمات ارسال و تحویل سفارش را از
طریق شماره تلفن ویژه
۴۲۱۰ ۰۶۱
انجام میدهد و برای خرید میتوانید به صورت حضوری و یا عضویت در فروشگاه اینترنتی
گلباران اقدام و سفارش خود را ثبت نمایید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از
موارد قوه قهریه، مسئولیت فروشگاه اینترنتی گلباران سلب خواهد گشت.
گلباران خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند،
لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تماس
۴۲۱۰ ۰۶۱
با ما در میان بگذارید.